środa, 18 czerwca 2014

| CZASOPISMA O MODZIE |


Dzisiaj robimy mały przegląd prasy ! 

Choć mają różne wymiary, różnych redaktorów i inną cenę- wiele je łączy. Polskie czasopisma dla kobiet mówią o modzie, urodzie ale i o życiu. Dzięki nim znajdziemy porady, jak być "chic". Niejeden powie, że to sterta kolorowego papieru z wyretuszowaną twarzą słynnej modelki. Niejeden pomyśli, że tematy poruszane w tych babskich śmieciach nagminnie się powtarzają, a co gorsza- wzajemnie przeplatają. Ale jedno jest pewne- my, kobiety, kochamy te 80 stron, na które z wielką dozą euforii i niecierpliwości czekamy calutki miesiąc : )

"Na pierwszy ogień" lecą pisma z finansowej niższej półki- czyli do 5,50 zł.





 

Czas na wyższy szczebel:


 





I wisienka na torcie ! Choć nie ma polskiej edycji pisma Vogue, nie sposób o nim nie pamiętać. "Biblia mody" to magazyn z piękną historią i wielkim prestiżem. Pytanie, czy doczekamy się go w Polsce ?



Standardowe pytanie-
które z pism o kobiecej tematyce jest Waszym NAJ ? ;)





18 komentarzy:

  1. Gdyby Vogue pokazał się w Polskie, nie przeczytałabym żadnego numeru. Wcześniej umarłabym na zawał ;)
    Z tych tańszych magazynów lubię przeglądać Avanti oraz Glamour.
    Bardzo fajnie piszesz, ogólnie podoba mi się u ciebie. Radziłabym pobawić się szerokościami bloga, ponieważ twój jest odrobinę za duży i nie mieści się, że się tak wyrażę.
    Obserwuję i będę zaglądać regularnie. Pozdrawiam.
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie za dużo czasopism nie czytam ale glamour i avanti jest spoko ;) vogue czytam a raczej przegladam brytyjskiego i jest jeszcze taka ang gazetka Look jest też ciekawa - moda na normalna kieszeń i przewodnik gdzie co i jak ;))

    obserwuje ;) koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Avanti albo glamour jest fajne :)
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy czytam czasopisma, sama nie wiem dlaczego. Świetne okładki :)
    http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie czasopisma :)) mozna sie wiele dowiedziec o trendach:) zapraszam do mnie;L) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię Avanti, Elle i Twój Styl :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Glamour i Vogue :)
    zapraszam :
    http://mirandqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing pics!
    Aurora
    http://aurorasparkscreations.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak. Czasopisma to jednak to co kobiety uwielbiają :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie bardzo glamour i vogue :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o mnie chodzi to jestem prawdziwym GAZETOWYM MOLEM chłonę wszystko! Ostatnio sie trochę ograniczyłam bo skrupulatnie co miesiąc podliczam sie z gazet i po ostatnim wyniki mi prawie 50 zl, powiedzialam basta, i teraz trochę mam odwyk gazetowy, ale zazwyczaj co miesiąc MUSI byc Polskie elle, grazia, czasem glamour, i czasem HP, co do Vogue'a nie wiem czy będzie u nas... Szczerze, to raz kupilam Vogue'a amerykanskiego i nie zrobil na mnie wrażenia... Myślę ze to czasopismo po prostu z tradycją i dlatego jest tak pożądane ( modowy biznes tez swoje zareklamowal) nie czytam VOGULE :);):P
    A co do Twojego komentarza u mnie:Pewnie że możesz mieć dygresję :) fakt, butki wyszły dość ciężko na zdjęciach, w realu wygladalo to znacznie lepiej, a przez te sneakersy

    OdpowiedzUsuń
  13. ...a przez te sneakersy nam nogi jak słonik :);):P:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wpis :))

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zazwyczaj nie czytam gazet,bo informacje czy ciekawostki znajduje w necie,ale twoja lista mi się przyda,bo nawet nie wiedziałam że tyle jest gazet o tematyce modowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało czytam takie czasopisma szczerze powiedziawszy ale jak już to Vogue i Elle :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam jakiejś gazety ktorą stale czytam ale parę z nich czasami kupuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Proszę, nie linkuj swojego bloga- sama chętnie Cię znajdę ! ~Martynika.