poniedziałek, 28 kwietnia 2014

| BANKRUCTWO W ROSSMANNIE |


Kiedy słyszę słowo "promocja", "rabat", "obniżka" lub "3 w cenie 2" poziom endorfin przekracza maksymalne stężenie i chodzę niczym napromieniowana pozytywną falą. Żeby nie było, że brak mi zdrowego rozsądku, często zapala mi się czerwona lampka i odzywa się we mnie głos "a po co Ci to ? "...Wtedy odkładam grzecznie towar na półkę i przemierzam kolejne sklepowe alejki. Niestety, kiedy dowiedziałam się o akcjach rabatowych w Rossmannie, nie mogłam się oprzeć. 49% to prawie połowa ceny, więc tym razem naprawdę się opłacało !




 * etui na telefon zostało zakupione w innym sklepie niż Rossmann, urzekł mnie jego piękny fiołkowy/lawendowy kolor. Ach, ta miłość do pasteli...

** zielona herbata z miodem Arizona, która ostatnio jest bardzo popularna musiała wpaść w moje ręce. Nie ukrywam, puszka jest przepiękna. Jeśli chodzi o sam napój- nic specjalnego. Nie podzielam więc zachwytu nad sławną Arizoną.














spis treści:

1 pędzel do różu Beauty

2 pędzel do pudru Beauty

3 maseczka Synergen
(Polecam podzielić jedną część na dwie, 
gdyż maska jest bardzo silna, ale i skuteczna.
 Zawsze mam filetowe polczki po niej. 
W tym wypadku mniej znaczy lepiej).

 4 maseczka Ziaja

5 dezodorant do stóp Isana

6 rolka do czyszczenia ubrań Isana

7 lakier do włosów Isana

8 krem wyszczuplający Eveline

9 podkład Stay Matte w odcieniu 103 True Ivory Rimmel

10 puder Stay Matte w odcieniu 101 (transparentny) Rimmel

11 henna do brwi kolor: czarny Delia

12 brokat do paznokci NN

13 (gwiazda wieczoru) róż do policzków w odcieniu 54 Bourjois 

14 lakier Celebrity Nails w kolorze winnej fuksji Wibo

15 przyspiszacz do opalania Kolastyna



Kosmetyki to ważny aspekt życia każdej kobiety, więc zdecydowałam, że posty o takiej tematyce też się pojawią. Niedługo recenzja podkładu Stay Matte, bądźcie cierpliwi :)



23 komentarze:

  1. Sporo tego kupiłaś ! Fajne te rzeczy ;) mam kilka z nich ;) taaak, mam identyczne ;) tyle ze ja nie umiem się oprzeć xd
    ps. Arizona musi być ;) :D
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super rzeczy. Ja się rzucę na wszelkiego rodzaju lakiery od 5.05 :) Obserwuję ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój portfel też płacze już przez te promocje ;) Uwielbiam ten podkład Rimmela i mam podobne serum z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam długo na tym różu z Bourjois i tak myślałam, że po imprezie się rozchorowałam i promocja na niego się skończyła :( Trzeba było brać na początku ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, ten róż, to jest już coś kultowego :) jeszcze moja mama go używała ;) jedno opakowanie miała... 10 lat ;) i ciągle nadawał się do użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile wspaniałości! :), róż wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. no nieźle! xd
    zapraszamy do nas
    mozemy liczyć na komentarz?
    http://linfashionn.blogspot.com/2014/04/outfits-for-hot-day.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja aż się boję pójść bo już dawno byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle też były w promocji??? Są nadal? Ile kosztowały? Mój obecny gubi sierść niczym kociak na wiosnę... :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne rzeczy zdobyłaś ;D
    etui faktycznie ma śliczny kolorek ;3

    http://honii-loving-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą serię stay matte , aż żałuję że się nie wyrobiłam na promocję;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz wszyscy biegiem do Rossmana! ;D

    zapraszam serdecznie http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również posiadam kilka nowości z Natury oraz Rossmanna , zapraszam na mojego bloga , tam jest nowy post odnośnie właśnie tych nowości :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zostawiłam sporą sumę w Rossmannie no ale jak tu nie skorzystać ? :) Kupiłam markowe kosmetyki po które bez tej promocji nigdy nie sięgnęłam

    OdpowiedzUsuń
  16. jest szał na te promocje :D
    ale no jak tu nie skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bardzo duże te zakupy, ale nie przejmuj się ja też mam szał na punkcie promocji :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nawet w świetle promocji postanowiłam zachować zdrowy rozsądek, tym bardziej, że tłumy w każdym Rossmannie w Krakowie nie zachęcały do długiego dumania nad zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podkad stay matt rimela i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    moze obserwujemy??
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNE ZAKUPY, TYLKO TEN SAMOOPALACZ MNIE NIE PRZEKONUJE... tak czy siak fajne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ja dopiero zaczynam Mogła byś mnie odwiedzić ? i zostawić komentarz :) Naprawdę świetna notka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Proszę, nie linkuj swojego bloga- sama chętnie Cię znajdę ! ~Martynika.