poniedziałek, 11 sierpnia 2014

| LONDON LOOK |

Z wielką chęcią mam zaszczyt zaprosić Szanowną Panią/ Szanownego Pana na:

             przedstawienie: "London Look"


główne role: Ognista czerwień
          * szminka
      * trampki

                    Równoważąca biel
        * T-shirt

             Głęboka czerń
       * szelki

                Błyszczące złoto
                    * pierścionek
        * zegarek

                                                     ze specjalnym udziałem: poszarpanych, dziurawych i zadziornych jeansów

Reżyser: Martynika

Cena: bezcenne ;)

                                           Adres: www.martiniqe.blogspot.com















Get the London Look !





28 komentarzy:

  1. Świetny look, a jaka fantastyczna treść wpisu- wszystko dopięte na ostatni guzik! ;))
    PS. Moim zdaniem ta długość spodni nie potrzebnie skraca Ci sylwetkę :)

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie- czerwone trampki nadały troszke pazura stylizacji. Moim zdaniem spodnie nie powinnać podwijać spodni bo skracają Ci twoje bardzo zgrabne nogi !! :))

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam:http://beauty-iseverywhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! świetnie w niej wyglądasz ;D
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :D
    Świetna stylizacja i ślicznie wyszłaś na zdjęciach ^^
    Koszulka jest najlepsza ;3
    Bardzo mi się spodobał twój blog zaobserwowałam ;) Może u mnie również znajdziesz coś ciekawego ;**
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wszystko opisalas :) swietna koszulka i jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opis, rozbawilaś mnie i zainspirowalaś, ouftit super, ale zgadzam się komentarzem wyżej, spodnie znacznie skrócily Twoje nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, napis na koszulce rozwala :D Ja się z tym zgadzam :D też ostatnio kupiłam sobie poszarpane spodnie, nie wiem co mnie podkusiło bo czuję, że nigdzie w nich nie wyjdę, nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, sama z chęcią bym się tak ubrała!
    http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie, świetne spodnie,sama mam podobnych kilka;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, fajny blog, ja dopiero zaczęłam i było by mi miło gdybyś napisała jakiś miły komentarz i zaobserwowała, ja obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne buciki i fajne okulary! :)
    Pozdrawiam ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra stylizacja, a spodnie są mega świetne!
    http://paulyenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja ;) spodnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny OOTD. Mi najbardziej w gust wpadł T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja trochę nie pasuje do twojej sylwetki. Przykro mi to mówić, ale wyglądasz jak kłoda. Podwinięte spodnie skracają twoją sylwetkę, a na najwyższą nie wyglądasz. Polecam ci noszenie spodni z wyższym stanem albo czegoś, co podkreśla talię, bo w tej stylizacji ciężko się jej doszukać.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś.Genialny blog i ciekawy. Same pozytywy ;*
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  18. This blog is amazing lovely! I was wondering, would you like to follow each other?
    If yes, follow me and let me know! I'll follow back instantly :) Have a nice day!
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog:) bede zagladac:)
    http://pieturam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Proszę, nie linkuj swojego bloga- sama chętnie Cię znajdę ! ~Martynika.